Ο Δήμος Παλαμά ενημερώνει τους δημότες ότι λόγω του μεγάλου όγκου των αιτήσεων παρατείνεται η προθεσμία υποβολής τους μέχρι και 31/08/2024 για όσους πολίτες επλήγησαν αποδεδειγμένα από την κακοκαιρία Daniel & Elias και είναι:
- πολύτεκνες οικογένειες
- άτομα με αναπηρία που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τον ΟΠΕΚΑ
- άτομα που υπέστησαν αναπηρία (67%) από τραυματισμό στη φυσική καταστροφή
Οι αιτήσεις υποβάλλονται καθημερινά στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Παλαμά που στεγάζεται στο Μουσών Μέλαθρον (Γρ. Γουλιανού & Μαυρομιχάλη) στον Παλαμά, τηλ επικοινωνίας: 2444024415, email: kentro.koinotitas@palamascity.gr
Τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 33862/6-5-2019 (ΦΕΚ 1699/Β’/19) κοινή υπουργική απόφαση είναι:
α) Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους.
β) Δελτίο επανελέγχου της Γενικής Δ/νσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ) της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής , εφόσον έχει διενεργηθεί αυτοψία από την ΓΔΑΕΦΚ, από το οποίο να προκύπτει ότι η κατοικία του/της αιτούντα/σας επλήγη από την φυσική καταστροφή.
γ) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου (για τις πολύτεκνες οικογένειες).
δ) Απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή βεβαίωση χορήγηση επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ (για τα άτομα με αναπηρία).
Για τα άτομα που υπέστησαν μόνιμη σωματική βλάβη με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω απαιτούνται:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου.
β) Γνωμάτευση – Βεβαίωση Διευθυντή κλινικής νοσοκομείου ΕΣΥ, στην οποία να αναφέρεται ότι ο αιτών ή η αιτούσα υπέστη μόνιμη σωματική βλάβη, η οποία προκλήθηκε εξαιτίας φυσικής καταστροφής.
γ) Γνωμάτευση ΚΕΠΑ (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας) σε ισχύει, για το είδος της πάθησης, το ποσοστό αναπηρίας και τη διάρκειά της.