- Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Διοικητικών, Τεχνικών Υπηρεσιών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Προγραμματισμού και Διαφάνειας, Παιδείας Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας (6ΩΡΜΩΞΛ-ΚΨΒ), ο Βαϊόπουλος Χρήστος του Θεοδώρου (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Πρασίνου και Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας (9494ΩΞΛ-21Γ), ο Παπαμαργαρίτης Δημήτριος του Αχιλλέα (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Άρδρευσης, Πολιτικής Προστασίας και Αγροτικής Οδοποιίας (6ΣΜΜΩΞΛ-ΠΛΠ), ο Λόϊας Ευάγγελος του Γεωργίου (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Άρδρευσης και Συντήρησης Υλικών και Μηχανημάτων (9ΣΔΖΩΞΛ-Π2Ε), ο Νταβατζίκος Αθανάσιος του Δημοσθένη (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αθλητισμού και Προσχολικής Αγωγής (ΡΡΘΧΩΞΛ-ΑΗΟ), ο Παπαντίνας Κωνσταντίνος του Αποστόλου (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Σελλάνων (ΨΦ26ΩΞΛ-ΑΨΨ), ο Τσίντζας Χρίστος του Κωνσταντίνου (01-01-2024 έως 31-12-2024)
- Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Φύλλου (65ΣΛΩΞΛ-ΣΗ3), ο Λιάχανος Ηλίας του Ευαγγέλου (01-01-2024 έως 31-12-2024)
Σύμφωνα με άρθρο 59 (κεφάλαιο Γ' "ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ"), παρ. 4 του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87, τεύχος Α) "Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης", ορίζονται οι αρμοδιότητες των αντιδημάρχων εως εξής:
Οι αντιδήμαρχοι εκτός των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που μεταβιβάζει σε αυτούς ο δήμαρχος, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οπωσδήποτε και οι αρμοδιότητες για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ασκούν και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Ασκούν κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφασή του ο δήμαρχος, που αφορά τη δημοτική ενότητα.
Σύμφωνα με το άρθρο 68 "Αντιδήμαρχοι - Αντικατάσταση του άρθρου 59 και τροποποίηση του άρθρου 207 του ν. 3852/2010", του νόμου 4555/2018 (ΦΕΚ 133 - τεύχος Α) "Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»] - Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟΔΣΑ - Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση - Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις", γνωστό πιο απλά με το όνομα "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι", με εφαρμογή από 1 Σεπτεμβρίου 2019:
1. Το δήμαρχο επικουρούν οι αντιδήμαρχοι. Αντιδήμαρχοι είναι οι σύμβουλοι που ορίζει ο δήμαρχος και στους οποίους μεταβιβάζει την άσκηση αρμοδιοτήτων καθ` ύλην και κατά τόπο. Οι κατά τόπον αρμοδιότητες ασκούνται στα όρια μιας ή περισσότερων δημοτικών ενοτήτων της παραγράφου 1 του άρθρου 2.(...)
3. Στους αντιδημάρχους, εκτός των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων, ο δήμαρχος μπορεί να μεταβιβάζει αρμοδιότητες που αφορούν τη δημοτική ενότητα και ιδίως:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
- Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.(...)
5. Η απόφαση του δημάρχου με την οποία ορίζονται οι αντιδήμαρχοι και τους μεταβιβάζονται ρμοδιότητες, κατά την παράγραφο 1, δημοσιεύεται σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία εφημερίδα της πρωτεύουσας του νομού και αναρτάται και στην ιστοσελίδα του δήμου.
6. Αν ο αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί άλλος αντιδήμαρχος που ορίζεται από τον δήμαρχο ή, αν δεν έχει οριστεί τέτοιος, ο ίδιος ο δήμαρχος.».